مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 10:002023-12-24اقتصادي

گرانی 2 برابری قیمت اینترنت در راه است! + جزییات


با وجود آنکه اینترنتی که این روزها در اختیار مردم قرار می گیرد، کمتر شباهتی به مفهوم واقعی اینترنت دارد و افراد برای تسهیل دسترسی ناچار به صرف هزینه برای خرید انواع VPN هستند، - ؛ روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: روز گذشته افتتاحیه بیست و چهارمین دوره نمایشگاه تلکام درحالی برگزار شد که بخش اعظم توجه رسانه ها، معطوف به انتشار تصاویری از یک نامه به رییس جمهور بود.

در این نامه که از سوی چندین اپراتور ارتباطات ثابت و سیار نوشته شده، ضمن تاکید بر زیان دهی شرکت های فعال در این صنعت، از رییس جمهور خواسته شده است تا دستور عاجلی برای افزایش 100 درصدی تعرفه اینترنت صادر کند.

اپراتورهای نویسنده این نامه در تکمیل استدلال خود برای افزایش هرچه سریع تر تعرفه ها تاکید کرده اند که عموم مصرف کنندگان اصلی اینترنت از اقشار برخوردار جامعه هستند؛ در نتیجه این گروه هیچ حساسیتی حتی در برابر افزایش دو برابری تعرفه ها ندارند و پرداخت یارانه به این بخش از محل درآمدهای اپراتور یا دولت غیرضروری است.

درخواست افزایش 100 درصدی تعرفه اینترنت حالا در شرایطی مطرح شده است که در هفته های اخیر، زمزمه هایی از احتمال افزایش 30 درصدی قیمت این خدمات به گوش می رسید، اما وزیر ارتباطات موافقت با هرگونه افزایش در تعرفه ها را مشروط به افزایش کیفیت و سرعت اینترنت و عمل کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی 2 برابری قیمت اینترنت در راه است! + جزییات

گرانی 2 برابری قیمت اینترنت در راه است! + جزییات