مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 00:102023-12-21پزشكي

هوش مصنوعی جدید قادر به پیش بینی زمان مرگ افراد است


دانشمندان دانشگاه فنی دانمارک (DTu) اعلام کردند این مدل هوش مصنوعی بر اساس داده های شخصی مردم دانمارک آموزش داده شده و نشان داده است که شانس مرگ افراد را دقیق تر از هر سیستم دیگری پیش بینی می کند.

- دانشمندان دانشگاه فنی دانمارک (DTu) اعلام کردند این مدل هوش مصنوعی بر اساس داده های شخصی مردم دانمارک آموزش داده شده و نشان داده است که شانس مرگ افراد را دقیق تر از هر سیستم دیگری پیش بینی می کند.

یک سامانه جدید هوش مصنوعی مشابه چت جی پی تی قادر به پیش بینی زمان مرگ افراد با دقت بالا است، اما دانشمندان تاکید کردند که این سامانه نباید مورد استفاده شرکت های بیمه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از ایندیپندنت ، دانشمندان دانشگاه فنی دانمارک (DTu) اعلام کردند این مدل هوش مصنوعی بر اساس داده های شخصی مردم دانمارک آموزش داده شده و نشان داده است که شانس مرگ افراد را دقیق تر از هر سیستم دیگری پیش بینی می کند.

محققان در این مطالعه داده های مربوط به وضعیت سلامت و بازار کار شامل اطلاعات مربوط به آموزش، مراجعه به پزشک و بیمارستان و تشخیص های پزشکی و درآمد و شغل مربوط به 6 میلیون دانمارکی را بین سال های 2008 تا 2020 تجزیه و تحلیل کردند.

دانشمندان سپس این مجموعه داده ها را به کلماتی برای آموزش دادن به یک مدل زبانی بزرگ موسوم به Life2vec تبدیل کردند؛ این مدل زبانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی جدید قادر به پیش بینی زمان مرگ افراد است

هوش مصنوعی جدید قادر به پیش بینی زمان مرگ افراد است