مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 14:402023-12-28اقتصادي

واردات رسمی طلا به 19 تن رسید/طلا وارد سرمایه گذاری ها می شود


در 9 ماهه اول سال 1402 قریب به 19 تن واردات رسمی طلا ثبت شده است و آیین نامه استفاده از طلا در سرمایه گذاری تصویب شده است.

واگذاری بنگاه های متعلق به بانک ها و دستگاه های اجرایی فعال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصای باشگاه خبرنگاران توانا، سید احسان خاندوزی در نشست مجمع کار آفرینان ایران که با موضوع پیگیری و حذف موانع سرمایه گذاری و تولید برگزار شد، گفت: در 9 ماهه اول سال 1402 قریب به 19 تن واردات رسمی طلا ثبت شده است و آیین نامه استفاده از طلا در سرمایه گذاری تصویب شده است.

سید یوسف قاضی عسگر تولید کننده در این جلسه در مورد مشکلات تولیدکنندگان گفت: به عنوان مثال؛  امروز در کارخانه من در امارات  با کارخانه من در ایران قیمت تمام شده 10 درصد تفاوت می کند با این که شاید قیمت انرژی صدها برابر است.

ارز 28 هزارتومانی که تخصیص می دهید، به هیچ عنوان به صنعت ما کمک نمی کند.

سید احسان خاندوزی بعد از شنیدن مشکلات تولید کنندگان گفت: در جنگی که وجود دارد باید کاری کنیم که شما از کسانی که پشتیبانی کننده هستند، کمترآسیب ببینید.

وزیر اقتصاد در ادامه در مورد تسهیل فرآیند واگذاری شرکت ها گفت: موفق شدیم وفاقی فی ما بین سطح بالای دولت و قوه قضاییه ایجاد کنیم و در ماه های آینده خواهید دید که این فرآیند و روش معکوس خواهد شد و بخش زیادی از بنگاه هایی که بانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات رسمی طلا به 19 تن رسید/طلا وارد سرمایه گذاری ها می شود

واردات رسمی طلا به 19 تن رسید/طلا وارد سرمایه گذاری ها می شود