مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:052024-01-09سياسي

نقش پررنگ اساتید مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر در بالندگی علمی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به نقش اساتید مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر در توانمندسازی و بالندگی شخصیت دانشجویان، گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای اجرای برنامه های متعالی وزارت بهداشت با هدف ارتقای وضعیت آموزشی و فرهنگی دانشجویان آمادگی کامل دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسمی که با حضور مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت و اساتید مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش های سخت کوشانه این اساتید، گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در کسب بسیاری از توفیقات ملی دانشجویان شاهد و ایثارگر نقش ویژه ای داشته است.

وی ضمن اشاره به توجه ویژه معاونت آموزشی به تقویت ارتباط با اساتید مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر، ادامه داد: برنامه ریزی برای ارتقای سطح علمی و اعتماد به نفس این دانشجویان در سطوح اجرایی دانشگاه به صورت مستمر ادامه دارد و امور این دانشجویان به طور ویژه مورد توجه اعضای هیأت رییسه دانشگاه است.

زالی همچنین نتیجه همکاری ارزنده، عالمانه، سازنده و مستمر اساتید مشاور با دانشجویان را کسب توفیقات روزافزون دانست و گفت: حضور استاد مشاور و نقش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش پررنگ اساتید مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر در بالندگی علمی

نقش پررنگ اساتید مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر در بالندگی علمی