مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 18:402024-01-06سياسي

آیین گرامیداشت شهدای دانش آموز حادثه تروریستی کرمان در مدارس استان فارس برگزار شد


در حادثه تروریستی اخیر شاهد شهادت تعدادی از دانش آموزان بودیم که این حاکی از ارادت خانواده ها و دانش آموزان به سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد خلیل عسکری در آیین استانی گرامیداشت شهدای حمله تروریستی به مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان، در آموزشگاه دخترانه ابتدایی شهید مصطفی خمینی ناحیه چهار شیراز ، با تسلیت شهادت جمعی از هم وطنان در این حمله تروریستی اظهار کرد: امروز در همه مدارس استان، آیین گرامیداشت این شهدا برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: چهار سال قبل حاج قاسم مهمان عراقی ها بود و در یک اقدام بی رحمانه به دستور مستقیم رییس جمهور آمریکا سردار دلها به شهادت رسید.

وی افزود: مردم در سراسر ایران و مردم عراق بدرقه باشکوه و بی نظیری از پیکر پاک شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس رقم زدند.

عسکری تصریح کرد: در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، تروریست ها باز هم جنایتی دیگر را انجام دادند و 90 نفر از زائران حاج قاسم را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: داعش سرباز آمریکا و اسراییل است و قطعاً آنها پشت چنین حوادثی قرار دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: حاج قاسم،تمام عمرش را در راه خدمت به مظلومان و کودکان صرف کرد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین گرامیداشت شهدای دانش آموز حادثه تروریستی کرمان در مدارس استان فارس برگزار شد

آیین گرامیداشت شهدای دانش آموز حادثه تروریستی کرمان در مدارس استان فارس برگزار شد