مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:102023-12-24فرهنگي

رونمایی از دانشنامه «هنر عاشیقلار» در تهران


آیین رونمایی از «دانشنامه هنر عاشیقلار» به کوشش علی پولاد با اجرای عاشیق های نواحی ایران پنجشنبه (7 دی ماه) در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

- آیین رونمایی از دانشنامه هنر عاشیقلار به کوشش علی پولاد با اجرای عاشیق های نواحی ایران پنجشنبه (7 دی ماه) در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم رونمایی از دانشنامه هنر عاشیقلار که به کوشش علی پولاد (نویسنده و پژوهشگر فرهنگ و هنر) نگاشته شده است با حضور محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی) و جمعی از هنرمندان و اهالی موسیقی از ساعت 17 در مرکز همایش های بین المللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

علی پولاد متولد 1323 در تبریز کارشناس ارشد رشته مهندسی کشاورزی از ترکیه است و انتشار رباعیات خیام به زبان های فارسی، انگلیسی، روسی و ترکی و کتب متعدد دیگر را در کارنامه کاری خود دارد؛ انتشار برگزیده ای از سخنان امام علی(ع) باعث شد تا دانشگاه آذربایجان به او دکترای افتخاری اهدا کند.

در مراسم رونمایی از دانشنامه هنر عاشیقلار که علی شکیبا مدیریت اجرایی آن را برعهده دارد، از تعدادی از عاشیق های پیشکسوت ایرانی نیز تقدیر خواهد شد.

حضور در این برنامه برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دانشنامه «هنر عاشیقلار» در تهران

رونمایی از دانشنامه «هنر عاشیقلار» در تهران