مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 10:152023-12-24حوادث

دستگیری 14 متهم در اجرای طرح امنیت محله محور در ملایر


فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری هفت نفر سارق، یک نفر خریدار اموال سرقتی، پنج نفر معتاد و یک نفر دارنده سلاح شکاری غیرمجاز در اجرای طرح امنیت محله محور توسط مأموران کلانتری 11 خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری هفت نفر سارق، یک نفر خریدار اموال سرقتی، پنج نفر معتاد و یک نفر دارنده سلاح شکاری غیرمجاز در اجرای طرح امنیت محله محور توسط مأموران کلانتری 11 خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز از وجود بزهکاران و مجرمان توسط مأموران کلانتری 11 در یکی از محلات حوزه استحفاظی این کلانتری اجرا شد.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح مأموران با انجام اقدامات پلیسی و تلاش شبانه روزی مؤثر تعدادی از متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی تعداد سه نفر سارق اماکن خصوصی، یک نفر سارق گوشی تلفن همراه، سه نفر سارق داخل خودرو و یک نفر خریدار اموال سرقتی را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی های به عمل آمده به دو فقره سرقت از اماکن خصوصی و یک فقره سرقت از داخل خودرو اعتراف کردند و از سارق گوشی تلفن همراه نیز یک دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 14 متهم در اجرای طرح امنیت محله محور در ملایر

دستگیری 14 متهم در اجرای طرح امنیت محله محور در ملایر