مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 22:302023-12-25اقتصادي

برپایی نمایشگاه تولیدات فرش مددجویی در تبریز


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی از افتتاح چهارمین نمایشگاه فرش تولیدات مددجویی استان در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی از افتتاح چهارمین نمایشگاه فرش تولیدات مددجویی استان در سال جاری خبر داد.

غلامعلی ملامهدی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به افتتاح نمایشگاه تولیدات فرش مددجویان استان، اظهار کرد: این چهارمین نمایشگاه عرضه و فروش تولیدات فرش مددجویی بوده و هدف آن حمایت از تولید کننده و مصرف کننده می باشد.

وی افزود: 180 تخته فرش دستباف برای بازدید و خرید عموم مردم از چهار الی 14 دی ماه از ساعت 9 صبح تا 17 در محل اداره کل کمیته امداد استان واقع در تبریز چهار راه ابوریحان دایر شده است.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی با تاکید بر فروش بی واسطه، گفت: به دنبال قطع دست سودجویان از تولیدات مددجویی هستیم تا این محصولات به صورت مستقیم و با قیمت رسمی بازار به دست مصرف کننده برسد.

وی با دعوت از مردم برای بازدید و خرید، تشریح کرد: این نمایشگاه محل مناسبی برای خرید جهیزیه بصورت مستقیم و بدون واسطه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد استان، وی خاطر نشان کرد: سال گذشته 51 هزار متر مربع فرش از تولیدات مددجویی توسط کمیته امداد در بازارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه تولیدات فرش مددجویی در تبریز

برپایی نمایشگاه تولیدات فرش مددجویی در تبریز