مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:062024-01-10سياسي

دهقانی: ایران و تاجیکستان شرکت دانش بنیان مشترک تاسیس می کنند


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با اشاره به تقویت همکاری های دانش بنیان با تاجیکستان گفت: قرار است تا قبل از پایان امسال نشستی با حضور شرکت های دانش بنیان ایرانی و تاجیک با هدف راه اندازی چندین شرکت تولیدی دانش بنیان مشترک در تاجیکستان برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، روح الله دهقانی فیروزآبادی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رییس مجلس ملی تاجیکستان بازدیدی مفصل از نمایشگاه نوآوری و فناوری ایران داشت.

وی با تصوری وارد ولی با تصور دیگری خارج شد و درواقع نظرش در مورد پیشرفت های ایران تغییر کرد و بسیار به همکاری با ایران علاقمند شد و من به وی تاکید کردم که ما به دنبال تجارت نیستیم و به دنبال همکاری هستیم.

وی ادامه داد: رییس مجلس ملی تاجیکستان دعوت کرد طی یک تا دو ماه آینده نشستی با همراهی شرکت های دانش بنیان حوزه کشاورزی، سلامت و معدن برگزار شود که این نشست تا قبل از پایان سال برگزار خواهد شد.

دهقانی فیروزآبادی در مورد قرارداد 500 میلیون دلاری میان شرکت های دانش بنیان نفتی و صنایع نیز گفت: این قراداد برای کالاهایی به ارزش 500 میلیون دلار بود که در طول دو سال در 12 گروه کالایی ویژه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقانی: ایران و تاجیکستان شرکت دانش بنیان مشترک تاسیس می کنند

دهقانی: ایران و تاجیکستان شرکت دانش بنیان مشترک تاسیس می کنند