مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:452024-01-17اقتصادي

تولیدکنندگان کفش قم با نگاه علمی در حال توسعه بازارهای صادراتی هستند


تولیدکنندگان و فعالان صنعت کفش قم با نگاه علمی در حال گسترش و توسعه صادرات و بازارهای جدید هستند و این صادرات نیز فقط محدود به کشورهای همسایه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، اکبر ابدالی در حاشیه افتتاح هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صنعت کفش قم جوشیده و برآمده از ظرفیت های این استان است و یک صنعت وارداتی نیست.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم ادامه داد: صنعت کفش یکی از صنایع پاک است که فاقد بسیاری از آلایندگی های صنایع دیگر است و کاملا بومی این استان و جزو مزیت های اقتصادی مهم آن است.

ابدالی با اشاره به اینکه صنعت کفش یکی از صنایع کم آب بر است و از نظر مصرف انرژی نیز وضعیت مطلوبی دارد، خاطرنشان کرد: صنعت کفش یک صنعت اشتغال بخصوص در اشتعال خانگی و با زیست و فرهنگ این استان کاملا سازگار است.

وی ظرفیت های صادرات صنعت کفش را مورد توجه قرار داد و گفت: هم اینک حجم قابل توجهی از تولیدات این محصول به کشورهای مختلف صادر می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم اظهارداشت داشت: تولیدکنندگان و فعالان صنعت کفش قم با نگاه علمی در حال گسترش و توسعه صادرات و بازارهای جدید هستند و این صادرات نیز فقط محدود به کشورهای همسایه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان کفش قم با نگاه علمی در حال توسعه بازارهای صادراتی هستند

تولیدکنندگان کفش قم با نگاه علمی در حال توسعه بازارهای صادراتی هستند