مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 11:252024-01-09اقتصادي

بخشنامه جدید وزارت صمت برای رفع تعهد ارزی صادرکنندگان


رییس مرکز فناوری داده و اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت صمت از راه اندازی درگاه ثبت استثنائات کسر از تعهدات ارزی صادرکنندگان خبر داد.

- رییس مرکز فناوری داده و اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت صمت از راه اندازی درگاه ثبت استثنائات کسر از تعهدات ارزی صادرکنندگان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس مرکز فناوری داده و اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت صمت طی نامه ای به سرپرست دفتر خدمات ارزی و مالی بر اساس این نامه، درگاه ثبت استثناثات کسر از تعهدات ارزی صادرکنندگان برای ارسال پروانه های صادراتی مشمول معافیت به بانک مرکزی از طریق سامانه مجوزهای تجاری آماده بهره برداری است و دسترسی های لازم به نمایندگان آن سازمان اعطاء شده و مراتب امر پیشتر طی نامه ای در تاریخ 13 آذر 1402 به اطلاع آن دفتر رسیده است.

گفتنی است پیش تر هم مصوبه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات منتشر شد که بر اساس آن استفاده از پروانه های صادراتی سال 1401 برای بازگشت ارز حاصل از صادرات تا پایان دی ماه سال جاری امکان پذیر شده و در عین حال، کوتاژهای صادراتی متعهدین ارزی سال های 1398 تا 1400 برای فروش حواله ارزی در سامانه نیما و فروش اسکناس در سامانه سنا جهت ایفای تعهد ارزی صادرات سال های یاد شده ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه جدید وزارت صمت برای رفع تعهد ارزی صادرکنندگان

بخشنامه جدید وزارت صمت برای رفع تعهد ارزی صادرکنندگان