مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:202024-01-10سياسي

حسینی: امروز مراکز پزشکی در همه استان ها و حتی شهرهای کوچک تأسیس شده است


امروز مراکز پزشکی در همه استان ها و حتی شهرهای کوچک تاسیس شده به گونه ای که به مرکز جذب گردشگر سلامت در منطقه تبدیل شده ایم و بیش از یک میلیون و 200 هزار گردشگر سلامت جذب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در برنامه زنده تلویزیونی کشیک سلامت شبکه سلامت سیما با موضوع برآیند تعاملات دولت و مجلس در حوزه نظام سلامت، درباره برجسته ترین و مهمترین دستاورد دولت در بخش سلامت گفت: دولت سیزدهم زمانی کار خود را شروع کرد که مهمترین مسئله کشور بحث سلامت در دوران کرونا بود.

وی افزود: در آن دوره بنا به دلایلی شرایط به نحوی بود که کشور هم در تولید و واردات واکسن و هم در تخت و امکانات بیمارستانی با مشکلات فراوانی مواجه بود لذا رییس جمهور حتی قبل از اینکه بطور رسمی سکان مدیریت اجرایی کشور را در دست بگیرد موضوع واردات واکسن و حمایت از تولید واکسن در داخل کشور را مورد پیگیری قرار داد و برخلاف تبلیغاتی که به راه انداخته بودند که امکان واردات حتی یک واکسن نیز وجود ندارد، بسیار نتیجه بخش بود.

معاون رییس جمهور در امور مجلس خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم یک روز بعد از رای اعتماد به وزرای کابینه، سفرهای استانی را با هدف شناسایی کمبودها و نیازهای مناطق مختلف کشور آغاز کرد و در این سفرها مهمترین مسئله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: امروز مراکز پزشکی در همه استان ها و حتی شهرهای کوچک تأسیس شده است

حسینی: امروز مراکز پزشکی در همه استان ها و حتی شهرهای کوچک تأسیس شده است