مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 11:012024-01-04اجتماعي

تردد روان خودروها در جاده های شمال


یدالله جهان تاب امروز درباره وضعیت جاده های شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: ترددخودروها در تمامی جاده های شمال برقرار است.

وی با اشاره به تردد عادی و روان خودروها در جاده های شمال، افزود: از لحاظ جوی هم مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد.

رییس پلیس راه مازندران بیان کرد: باتوجه به حجم بالای تردد خودروها در جاده های شمال معمولا اعمال محدودیت های ترافیکی را طی پایان هفته ها در دستور کار داریم.

جهان تاب به تداوم محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای شمال اشاره کرد و گفت: تردد همه کامیون و کامیونت ها به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 روز جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک طرفه خواهد بود.

  رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز جمعه، از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد روان خودروها در جاده های شمال

تردد روان خودروها در جاده های شمال