مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:552023-12-25فرهنگي

کوین اسپیسی: نتفلیکس به خاطر من وجود دارد


کوین اسپیسی سنت خود را در شب کریسمس برای انتشار یک ویدیوی عجیب از خود در نقش شخصیت سریال «خانه پوشالی» دوباره زنده کرد و در مصاحبه ای درباره نتفلیکس صحبت کرد.

- کوین اسپیسی سنت خود را در شب کریسمس برای انتشار یک ویدیوی عجیب از خود در نقش شخصیت سریال خانه پوشالی دوباره زنده کرد و در مصاحبه ای درباره نتفلیکس صحبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، اسپیسی که طبق روال سال های گذشته در شب کریسمس ویدئوهایی از خود در نقش شخصیت فرانک آندروود در سریال خانه پوشالی منتشر می کند، امسال ویدئویی از مصاحبه خود با تاکر کارلسون را به اشتراک گذاشت.

کوین اسپیسی در پاسخ به پرسشی درباره سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس، مشت خود را مانند آندروود در خانه پوشالی روی میز کوبید و گفت: عجیب است که آنها تصمیم گرفتند علناً با من فقط بر اساس اتهامات قطع همکاری کنند، ادعاهایی که اکنون نادرست بودن آنها ثابت شده است.

چون فکر میکنم نتفلیکس به خاطر من وجود دارد.

من آنها را روی نقشه قرار دادم و آنها سعی کردند مرا روی زمین بگذارند خانه پوشالی یکی از محبوب ترین سریال های نتفلیکس بود که در سال 2013 به عنوان یکی از اولین سریال های این سامانه نمایش آنلاین عرضه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوین اسپیسی: نتفلیکس به خاطر من وجود دارد

کوین اسپیسی: نتفلیکس به خاطر من وجود دارد