مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:452023-12-30سياسي

9 دی میثاق با ولایت است


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، 9 دی را میثاق با ولایت دانست و گفت: حماسه نهم دی نشات گرفته از ولایت شناسی ملت غیور و با بصیرت ایران اسلامی بود.

- ایسنا/لرستان جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، 9 دی را میثاق با ولایت دانست و گفت: حماسه نهم دی نشات گرفته از ولایت شناسی ملت غیور و با بصیرت ایران اسلامی بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر امروز، نهم دی ماه در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: 9 دی ملت و امت اسلامی حرکتی را آغاز کردند که تمام توطئه ها، طراحی ها و پشتیبانی ها از ناحیه استکبار جهانی و دست نشانده های آنها در داخل مملکت از بین رفت و ملت در حماسه 9 دی با حضور خود تمام نقشه ها و سرمایه گذاری هایی که دشمن کرده بود، را به باد داد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب از حماسه 9 دی به عنوان یوم الله یاد کردند، ادامه داد: وقتی فتنه می آید تشخیص حق و باطل بسیار سخت می شود، انسانی که به ولایت نگاه می کند راه را گم نمی کند، کسانی که زمان امیرالمؤمنین(ع) حرف او را گوش کردند راه خود را گم نکردند، اما آنهایی که گوش شان به حرف دیگران بود راه خود را گم کردند و به بیراهه رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی میثاق با ولایت است

9 دی میثاق با ولایت است