مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:252024-01-01ورزشي

پیش بینی بودجه 30 هزار میلیارد تومانی شهر تبریز برای سال آینده


شهردار تبریز از پیش بینی بودجه 30 هزار میلیارد تومانی برای سال آینده و تقدیم آن به شورای اسلامی شهر در روزهای آینده خبر داد که مهمترین ویژگی آن توجه به مشکلات و مسائل محلات است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از پیش بینی بودجه 30 هزار میلیارد تومانی برای سال آینده و تقدیم آن به شورای اسلامی شهر در روزهای آینده خبر داد که مهمترین ویژگی آن توجه به مشکلات و مسائل محلات است.

یعقوب هوشیار در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از حمایت های وی در پیشبرد اهداف مدیریت شهری، اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در رابطه با تغییر رویکرد شهرداری ها از نهادی صرفا خدماتی به نهادی اجتماعی در یک دهه گذشته احصا و در قالب 14 راهبرد و چهار محور به عنوان برنامه مدیریت فعلی شهری تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

وی از پیش بینی 30 هزار میلیارد تومان برای بودجه سال آینده شهرداری تبریز نیز خبر داد و افزود: 14 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی و فرهنگی شهرداری تبریز در سال جاری است که با این بودجه 10 هزار برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی اجرا شده است.

هوشیار ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی تمامی مدیران، کارکنان و کارگران شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: راهپیمای میلیونی اربعین، کنگره گرامیداشت 10 هزار شهید استان، همایش خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بودجه 30 هزار میلیارد تومانی شهر تبریز برای سال آینده

پیش بینی بودجه 30 هزار میلیارد تومانی شهر تبریز برای سال آینده