مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 14:362024-01-05سياسي

تحلیل آیت الله علم الهدی درباره نقش پنهان آمریکا در جنایت کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به حادثه تروریستی اخیر کرمان و شهادت جمعی از هم وطنان اظهار کرد: حوادثی که این روزها در حاشیه شخصیت سردار رشید اسلام، مرحوم حاج قاسم سلیمانی (اعلی الله مقامه الشریف) به وجود آمد، یک تحلیل عمیق و ریشه دار می طلبد.

عزیزان من، از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، ترور در این کشور یک جریان ریشه دار و بوده و همگی هم یک خصوصیت و سرانجام مشترک داشته اند؛ اینکه هر ترور به توسعه و ترویج جریان وابسته با هدف عملیات منجر شده است.

وی افزود: اولین از همه، مرحوم آیت الله مرتضی مطهری بود.

شخصیت برجسته، نخبگانی و معرفتی عزیزی که شاید دامنه نفوذ کلام و عمل او تا پیش از ترور در سطح گسترده ای در جامعه وجود داشت اما وقتی استاد شهید به شهادت رسید، اندیشه ایشان همه کشور را فراگرفت.

علاوه بر این، در جریان هفتم تیر نیز که مرحوم آیت الله بهشتی و یارانش به شهادت رسیدند، تا آن روز شخصیت و اندیشه های شهید بهشتی متعلق به خودش بود و بنی صدر و منافقین نیز یکسره در حال تخریب او بودند اما با شهادت آیت الله بهشتی، حزب اللهی بودن او بر همگان آشکار شد و این جریان به قدری وسعت یافت که تا به امروز که حزب الل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل آیت الله علم الهدی درباره نقش پنهان آمریکا در جنایت کرمان

تحلیل آیت الله علم الهدی درباره نقش پنهان آمریکا در جنایت کرمان