مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 08:102024-01-01سياسي

وحدت بین مسؤولین لازمه حل مشکلات گیلان است


فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه وحدت لازمه حل مشکلات استان است، گفت: در صورت وحدت بین مسوولان، سپاه و روحانیت، قطعا شاهد حل مسائل و مشکلات در سطوح مختلف خواهیم بود که این اقدام به نفع مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در دیدار با حجت الاسلام سعید مهدوی مدیرکل تبلیغاتی اسلامی گیلان و نماینده ولی فقیه در سپاه قدس که با حضور تعدادی از روحانیون نیز همراه بود، اظهار کرد: پیوند بین سپاه پاسداران و سازمان تبلیغات اسلامی برقرار است و تفاهم های صورت گرفته باید اجرایی شود.

وی با بیان اینکه ادامه مسیر صحیح نظام و انقلاب اسلامی ایران بدون نقش محوری روحانیت امکان پذیر نیست، گفت: وصیت حاج قاسم در خصوص نقش علما باید سرلوحه باشد و امید را باید در جامعه منتشر کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه وحدت لازمه حل مشکلات استان است، افزود: در صورت وحدت بین مسوولان، سپاه و روحانیت، قطعا شاهد حل مسائل و مشکلات در سطوح مختلف خواهیم بود که این اقدام به نفع مردم است.

حجت الاسلام سعید مهدوی مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان نیز با بیان اینکه وحدت میان اهل ایمان تفرقه ها را که عزت سوز و اقتدارشکن است؛ از بین می برد، اظهار کرد: برای حفظ وحدت و حریم جمهوری اسلامی، مدافعان حرمی همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت بین مسؤولین لازمه حل مشکلات گیلان است

وحدت بین مسؤولین لازمه حل مشکلات گیلان است