مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:252024-01-17سياسي

آمادگی دانشگاه های استان اردبیل برای اجرای باشکوه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی


رییس شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان اردبیل از آمادگی دانشگاه های استان اردبیل برای اجرای باشکوه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان اردبیل از آمادگی دانشگاه های استان اردبیل برای اجرای باشکوه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

عباس فنی اصل 27 دی در جلسه کمیته دانشجویی و دانشگاهیان دهه فجر استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه امسال دهه فجر با توجه به شرایط جهانی و منطقه، دسیسه های دشمنان و انتخابات پیش رو از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: دانشگاهیان به عنوان قشر مرجع، عالم و آگاه جامعه در بحث مشارکت مردم در انتخابات نقش مهمی دارند.

وی با تاکید بر اینکه هر فرد دانشگاهی می تواند یک ستاد برای دعوت مردم به حضور در انتخابات باشد، افزود: وظیفه ما در دانشگاه ها تاکید به انتخاب اصلح و حضور پرشور در انتخابات است و دانشگاه ها قطعا به صورت مصداقی ورود نخواهند کرد.

رییس شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان اردبیل به برگزاری پرشور برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه ها تاکید و تصریح کرد: برگزاری برنامه های متنوع از جمله مسابقات مختلف و سخنرانی های متنوع به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانشگاه های استان اردبیل برای اجرای باشکوه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی

آمادگی دانشگاه های استان اردبیل برای اجرای باشکوه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی