مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 08:052023-12-23بين الملل

حزب الله موشک های هدایت شونده با قابلیت تخریب بالا را وارد خدمت کرده است


منابع رسانه ای فاش کردند که مقاومت اسلامی لبنان - حزب الله - «سامانه موشکی هدایت شونده با قابلیت های تخریبی بالا را وارد خدمت کرده است» که قابلیت عملیات روی اهداف زمینی، - منابع رسانه ای فاش کردند که مقاومت اسلامی لبنان - حزب الله - سامانه موشکی هدایت شونده با قابلیت های تخریبی بالا را وارد خدمت کرده است که قابلیت عملیات روی اهداف زمینی، هوایی و دریایی ثابت و متحرک را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، المیادین در گزارشی آورده است، این سامانه قابلیت اصابت دقیق و انهدام اهداف را دارد و برد موثر آن بین هشت تا 10 کیلومتر است.

پایگاه اطلاع رسانی المیادین در خصوص افشای صحنه های عملیات مقاومت اسلامی لبنان در بیت هیلل طی دو روز پیش تاکید کرد که این پیامی به اشغالگران صهیونیست در خصوص توانایی مقاومت در جمع آوری اطلاعات و هدف گیری بوده است.

این اطلاعات همچنین فاش کرد که حزب الله ده ها هدف مشابه کارگاه بیت هیلل از جمله سامانه گنبد آهنین در برد هشت تا 10 کیلومتری دارد.

کارگاه بیت هیلل یک کارگاه تعمیر و نگهداری وابسته به یگان تسلیحات منطقه شمال در ارتش اشغالگر است و در زمینه تعمیر و نگهداری ماشین آلات و تجهیزات مکانیکی و مهندسی فعالیت می کند و مورد هدف موشک سامانه ای قرار گرفت که اخیرا به خدمت گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله موشک های هدایت شونده با قابلیت تخریب بالا را وارد خدمت کرده است

حزب الله موشک های هدایت شونده با قابلیت تخریب بالا را وارد خدمت کرده است