مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:552024-01-13ورزشي

میاندورود، مقصد نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران


استاندار مازندران در تداوم سفرهای شهرستانی، فردا یکشنبه 24 دی ماه در نوزدهمین سفر شهرستانی خود در راس هیاتی از معاونان استانداری، مدیران ستادی و استانی به شهرستان میاندورود سفر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران فردا یکشنبه 24 دی ماه در نوزدهمین سفر شهرستانی خود در راس هیاتی مرکب از 60 مدیر ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی به شهرستان میاندورود سفر خواهد کرد.

‎ استاندار مازندران در این سفر با حضور در گلزار شهدای سورک با آرمان های گلگون کفنان انقلاب اسلامی تجدید میثاق و به مقام شامخ شهیدان والامقام ادای احترام خواهد کرد.

حسینی پور در این سفر ضمن شرکت در مراسم افتتاح سالن ورزشی امام رضا ( علیه السلام ) شهر سورک و کلنگ زنی پایگاه اورژانس 115 در نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی 47 روستا در شهر طبقده، به بررسی مسائل، مشکلات و امور توسعه ای این منطقه در بخش های مختلف خواهد پرداخت و با مردم؛ دیدار چهره به چهره و گفت وگو خواهد داشت.

در این سفرهای شهرستانی، هر یک از مدیران با حضور در 2 تا سه روستای این شهرستان، مسایل و مشکلات مردم و روستاها را بررسی و شناسایی می کنند و آنها را برای جمع بندی و تصمیم سازی جهت برون رفت از آن ها در جلسه شورای اداری با حضور استاندار ارائه می دهند تا مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میاندورود، مقصد نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران

میاندورود، مقصد نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران