مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 12:252024-01-19سياسي

صیانت از آرای مردم وظیفه قانونی ستاد انتخابات است


به عنوان مجریان انتخابات، قدم برداشتن در مسیر عمل کردن به راهبرد های چهارگانه مقام معظم رهبری مخصوصا امنیت، سلامت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رییس ستاد انتخابات کشور امروز در همایش اعضای ستاد انتخابات استان مرکزی افزود: در حوزه اجرایی انتخابات آمادگی ها روز به روز در حال افزایش است به طوری که امروز از زمان بندی اجرایی جلوتر بوده و در بازدید های میدانی از ستاد انتخابات استان ها به دنبال فراهم کردن آمادگی کامل همه شرایط برای برگزاری انتخابات در 11 اسفندماه هستیم.

سید محمدتقی شاهچراغی ادامه داد: نسبت به سال 98 در سراسر کشور بیش از چهار هزار شعبه اخذ رأی اضافه شده تا شرایط برای رأی گیری در شعب پُرتراکم تسهیل شود.

او تصریح کرد: به عنوان مجریان انتخابات، وظیفه شرعی و قانونی ما صیانت از آرای مردم است و قدم برداشتن در مسیر عمل کردن به راهبرد های چهارگانه مقام معظم رهبری مخصوصا امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت یک وظیفه جدی است.

رییس ستاد انتخابات کشور در رابطه با موضوع تغییر حوزه انتخابیه نامزد های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس نیز خاطرنشان کرد: ضوابط تغییر حوزه انتخابیه، طبق قانون به ستاد انتخابات استان ها ابلاغ شده و اگر نامزد ها درخواست و یا سؤالی در این موضوع دارند، می توانند در زمان مقرر به فرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از آرای مردم وظیفه قانونی ستاد انتخابات است

صیانت از آرای مردم وظیفه قانونی ستاد انتخابات است