مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 11:402024-01-11سياسي

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده «شهیده فائزه رحیمی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده «شهیده فائزه رحیمی»، - دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیده فائزه رحیمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیده فائزه رحیمی که در حادثه تروریستی کرمان به مقام شهادت نائل شدند، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده شهیده فائزه رحیمی ، ضمن عرض تسلیت به این عزیزان اظهار کرد: بنده از طرف دولت، خدمت شما تسلیت عرض می کنم، ما را شریک غم های خود بدانید و امیدوارم خداوند کمک کند و ما شرمنده خون شهدا نباشیم.

معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه در طول جنگ و دفاع مقدس، شهدا انتخاب می شوند، اظهار کرد: حتی در حال حاضر شهدای امنیت هم این طور هستند و این عزیزانی که برای شهادت انتخاب شدند، نسبت به دیگران متفاوت بودند حتی خانواده های آن ها نیز با بقیه فرق داشتند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه در کرمان با خانواده شهدا دیدار داشتیم، خاطرنشان کرد: این خانواده ها در فضایی فرزندانشان را بزرگ کردند که این فضا منجر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده «شهیده فائزه رحیمی»

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده «شهیده فائزه رحیمی»