مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 21:502024-01-03سياسي

واکنش عارف به حادثه تروریستی در کرمان


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: اقدام مذبوحانه تروریستی در گلزار شهدای کرمان هم زمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که محور وحدت و همدلی در مجموعه خانواده انقلاب بود بار دیگر نشان داد تروریست های کوردل به دنبال فرصتی برای ناامن .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، متن پیام محمدرضا عارف به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم اقدام مذبوحانه تروریستی در گلزار شهدای کرمان  هم زمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی  که محور وحدت و همدلی در مجموعه خانواده انقلاب بود بار دیگر نشان داد تروریست های کوردل به دنبال فرصتی برای ناامن کردن جمهوری اسلامی ایران هستند.

این اقدام ننگین در مقطعی رخ داد که در دیگر سوی منطقه یعنی غزه  شاهد جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مردم بی دفاع و مظلوم غزه هستیم و مجامع بین المللی هم متاسفانه با بی عملی خود نشان دادند که نمی خواهند و نمی توانند از ابزارهای در اختیار خود برای پایان دادن به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی استفاده کنند.

این رویدادهای تلخ و اندوهبار یعنی اعمال تروریستی نه تنها در تعارض با ارزش ها و مبانی انسانی، الهی و توحیدی است بلکه از ناحیه جامعه بشری به شدت محکوم و مردود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش عارف به حادثه تروریستی در کرمان

واکنش عارف به حادثه تروریستی در کرمان