مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:552024-01-17اقتصادي

جلوگیری از حمل بارهای نامتعارف توسط موتورسیکلت ها


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سهم 50 درصدی موتورسواران از آمار مرگ و میر در تصادفات، گفت: در تهران با رشد بالای تصادفات فوتی روبه رو هستیم و ضرورت دارد که استفاده از کلاه ایمنی توسط موتورسواران به طور جدی مورد توجه قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سید جعفر تشکری هاشمی با تأکید بر اینکه امروزه موتورسیکلت ها به یکی از چالش های بزرگ شهری تبدیل شده اند، اظهار کرد: با توجه به بالا بودن قیمت خودرو، بالا بودن کرایه ها، تراکم شدید ترافیک و ارزان بودن این وسیله نسبت به سایر وسایل نقلیه و همچنین عدم تمکین راکبان موتورسیکلت از هیچ یک از قوانین، موتورسیکلت به عنوان وسیله حمل و نقل برای کسانی که می خواهند قوانین را نادیده بگیرند، مطلوب است.

البته به این معنا نیست که بگوییم تمام موتورسواران متخلفند و حتماً جمع کثیری از آنها مقید به قانون و رعایت آداب رانندگی هستند.

وی با بیان اینکه اغلب موتورسواران قانون شکنی می کنند، یادآور شد: این قانون شکنی ها شامل سرعت، حرکات خطرناک، حرکت و پارک در پیاده رو، حمل بار غیرمجاز، سرقت های موبایل و کیف قاپی و نهایتاً فعالیت های غیر متعارف همچون حمل بار به اندازه یک وانت بار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از حمل بارهای نامتعارف توسط موتورسیکلت ها

جلوگیری از حمل بارهای نامتعارف توسط موتورسیکلت ها