مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:002024-01-06سياسي

حماقت ذلیلانه رژیم صهیونیستی خلل بر اراده جبهه مقاومت وارد نکرده است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: بی شک این حماقت ذلیلانه رژیم صهیونیستی و عوامل تکفیری او ذره ای خلل بر اراده ملت ولایت مدار و انقلابی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت وارد نخواهد کرد.

- ایسنا/کردستان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: بی شک این حماقت ذلیلانه رژیم صهیونیستی و عوامل تکفیری او ذره ای خلل بر اراده ملت ولایت مدار و انقلابی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت وارد نخواهد کرد.

حجت الاسلام سید محمد سادات روز شنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج اظهار کرد: دشمن ذلیل و مضمحل صهیونیست به سرکردگی آمریکای جنایتکار و عوامل تکفیری خود دست به جنایت مذبوحانه ای زد و با اقدامی تروریستی در گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از هموطنان مظلوم و بیگناه ، خوی ددمنشانه خود را بیش از همیشه نمایان کرد.

وی افزود: این اقدام تروریستی ثابت کرد، رژیم غاصب صهیونیستی و اربابان او حتی از زائران حاج قاسم هم هراس دارند و برای پنهان کردن شکست مفتضحانه و آبروی از دست رفته خود به دست رزمندگان جبهه مقاومت که پرورش یافتگان مکتب شهید سلیمانی هستند، دست به این تلاش مذبوحانه زده اند.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: بی شک این حماقت ذلیلانه رژیم صهیونیستی و عوامل تکفیری او ذره ای خلل بر اراده ملت ولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماقت ذلیلانه رژیم صهیونیستی خلل بر اراده جبهه مقاومت وارد نکرده است

حماقت ذلیلانه رژیم صهیونیستی خلل بر اراده جبهه مقاومت وارد نکرده است