مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 15:202023-12-31بين الملل

واشنگتن پست: جنگ غزه 18 میلیارد دلار برای اسراییل هزینه داشته است


حدود سه ماه از جنایات جدید صهیونیست ها علیه فلسطینیان می گذرد و اقتصاددان ها به واشنگتن پست می گویند اقتصاد تل آویو به شدت آسیب دیده و این جنگ روزانه 220 میلیون دلار برای اسراییل هزینه برداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با گذشت 85 روز از دور جدید جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان غزه و شهادت بیش از 22 هزار فلسطینی و امتناع تل آویو از توقف جنگ، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست گزارش کرد که اقتصاد اسراییل به شدت آسیب دیده است.

طبق این گزارش، تأثیرات منفی جنگ غزه برای رژیم صهیونیستی در حال حاضر با خسارات شدیدی که شیوع کووید برجای گذاشت، مقایسه ی شود و اقتصاددان ها می گویند که در صورت تداوم جنگ غزه، این خسارات از خسارات کووید نیز فراتر خواهد رفت.

بر اساس گزارش واشنگتن پست، از زمان جنک غزه در هفتم اکتبر (15 مهر ماه)، هزینه های تل آویو و قروض این رژیم به شدت افزایش یافته و درآمدهای مالیاتی اسراییل به شدت کاهش یافته است.

در بخشی از این گزارش آمده است که مبالغ زیادی را صرف استقرار بیش از 220 هزار نیروی ذخیره برای جنگ غزه و پرداخت حقوق از خزانه به آن ها کرده است.

اقتصاددان ها در گفت وگو با روزنامه واشنگتن پست برآورد کرده اند که هزینه جنگ غزه برای رژیم صهیونیستی 18 میلیارد دلار یا معادل روزانه 220 میلیون دلار در روز بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن پست: جنگ غزه 18 میلیارد دلار برای اسراییل هزینه داشته است

واشنگتن پست: جنگ غزه 18 میلیارد دلار برای اسراییل هزینه داشته است