مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 11:402023-12-24اقتصادي

پیش بینی افزایش ترافیک 60 میلیونی مرسولات در سال 1403


مدیرعامل شرکت ملی پست به تازگی از ابلاغ ساختار شرکت ملی پست توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور خبر داده و به پیش بینی افزایش ترافیک 60 میلیونی مرسولات در سال جدید اشاره کرده است.

- مدیرعامل شرکت ملی پست به تازگی از ابلاغ ساختار شرکت ملی پست توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور خبر داده و به پیش بینی افزایش ترافیک 60 میلیونی مرسولات در سال جدید اشاره کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افزایش ترافیک مرسولات پستی در کشور مدتی است که توسط مسئولان مطرح می شود.

ابتدای سال جاری اعلام شد امسال با توجه به شرایط فراهم شده برای فروشگاه های اینترنتی و استفاده از پلتفرم های داخلی، مواجه کردند.

در این راستا اخیرا مجمع عمومی عادی صاحبان سهام این شرکت با موضوع گزارشات اعتبارات و عملیات طرح های تملک دارایی های سرمایه ای سال 1401 به ریاست علی اصغر انصاری-معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- و با حضور محمود لیایی- معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست- اعضای هیأت مدیره و سایر صاحبان سهام این شرکت در سالن کنفرانس ساختمان وزارت ارتباطات برگزار شد.

در این جلسه مدیر عامل شرکت ملی پست نیز از ابلاغ ساختار شرکت ملی پست توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور خبر داد و به پیش بینی افزایش ترافیک 60 میلیونی مرسولات در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش ترافیک 60 میلیونی مرسولات در سال 1403

پیش بینی افزایش ترافیک 60 میلیونی مرسولات در سال 1403