مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 17:162023-12-28سياسي

تدارک 6 یادمان جهت استقرار گروه های مردمی چهارمین سالگرد «شهید سلیمانی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، عزیز زارعی مسؤول کمیته مردمی شهرستان ها و امور استان های چهارمین سالگرد شهید سلیمانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته مردمی شهرستان ها و امور استان های ستاد مردمی سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی از سومین سال شهادت حاج قاسم شکل گرفت و طبق منویات رهبر معظم انقلاب که فرمودند قضایای شهید سلیمانی مردمی هست، ستاد مردمی با هدف شناسایی ظرفیت های مردمی و طراحی عملیات برای نقش آفرینی همه اقشار مردم در سطح شهرستان ها و استان ها شروع به کار کرد.

وی بیان داشت: در تمامی شهرستان ها ستادهای مردمی سالگرد شکل گرفته و با هماهنگی و همکاری دستگاهها و نهادهای دولتی که به عنوان پشتیبان این حرکت مردمی در سطح شهرستان ها هستند، کارها پیش می رود.

زارعی اضافه کرد: یکی از اهداف این بود که سالگرد شهید و جریان مقاومت با نقش آفرینی مردم در تمامی شهرستان ها حتی روستاها برگزار و مردم از اقشار مختلف با نظر و سلیقه های مختلف حول موضوع  حاج قاسم دور هم جمع شده و کنشگری کنند.

وی خاطرنشان کرد: امسال هم با الگوگیری از راهیان نور در بحث راهیان مقاومت گروه های مردمی در 6 یادمان مستقر شدند و برای کاروان ها و زائران جهت تشرف به این یادمان ها ارائه خدمات می کنند، که در این یادمان سیر محتوای مقاومت و نقش حاج قاسم در دفاع مقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک 6 یادمان جهت استقرار گروه های مردمی چهارمین سالگرد «شهید سلیمانی»

تدارک 6 یادمان جهت استقرار گروه های مردمی چهارمین سالگرد «شهید سلیمانی»