مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 19:252024-01-07حوادث

بازداشت 3 مجرم سایبری در پوشش میوه فروش دوره گرد


به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر اینکه افرادی در پوشش فروش میوه در خیابان های  شهریار اقدام به اسکیم کردن کارت های بانکی شهروندان کرده اند، - بررسی و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار تیمی از کارشناسان پلیس فتای غرب استان تهران قرار گرفت.

رییس پلیس فتای غرب استان تهران از دستگیری 3 نفر که در پوشش فروشنده دوره گرد اقدام به کپی کارت بانکی مردم و برداشت غیرمجاز از آن کرده بودند، خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ سید نظام موسوی در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر اینکه افرادی در پوشش فروش میوه در خیابان های  شهریار اقدام به اسکیم کردن کارت های بانکی شهروندان کرده اند، بررسی و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار تیمی از کارشناسان پلیس فتای غرب استان تهران قرار گرفت.

  وی ادامه داد: ماموران پلیس فتای غرب استان تهران در تحقیقات خود متوجه شدند، اشخاصی تحت عنوان فروشنده دوره گرد میوه در یکی از محورهای موصلاتی شهریار، مشغول فعالیت بوده و پس از خرید شهروندان با طرح این ادعا که دستگاه کارتخوان دچار نقص فنی است، دو بار کارت بانکی را کشیده و از این طریق اقدام به کپی برداری از کارت های بانکی مالباختگان به وسیله دستگاه اسکیمر کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 3 مجرم سایبری در پوشش میوه فروش دوره گرد

بازداشت 3 مجرم سایبری در پوشش میوه فروش دوره گرد