مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:552024-01-10حوادث

باند قاچاق چوب در آمل متلاشی شد


مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی و پلیس امنیت اقتصادی و آگاهی در جریان مانور مشترک، موفق شدند باند حرفه ای قاچاق چوب در شهرستان آمل را شناسایی و متلاشی کنند.

- ایسنا/مازندران مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی و پلیس امنیت اقتصادی و آگاهی در جریان مانور مشترک، موفق شدند باند حرفه ای قاچاق چوب در شهرستان آمل را شناسایی و متلاشی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل از متلاشی شدن باند قاچاق چوب در این شهرستان خبر داد و گفت: از شب گذشته لغایت بامداد چهارشنبه 20دی ماه، مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان آمل با همکاری مأمورین پلیس امنیت اقتصادی مازندران و پلیس آگاهی شهرستان آمل، در جریان مانور مشترک، از کارگاه های چوب بری و مراکز دپوی چوب بصورت سرزده بازدید نمودند.

علی اصغر اسماعیل زاده افزود: در این مانور و بازدید مشترک، بالغ بر 6 مترمکعب چوب جنگلی قاچاق از گونه های افرا، ممرز و توسکا از کارگاه های چوب بری کشف و توقیف شد.

وی با بیان اینکه عوامل قطع و تبدیل درختان شناسایی شدند، ادامه داد: چند نفر از اتباع غیرمجاز که در کارگاه های چوب بری مشغول بکار بودند و در عرصه های جنگلی نیز اقدام به قطع درختان داشتند، دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند قاچاق چوب در آمل متلاشی شد

باند قاچاق چوب در آمل متلاشی شد