مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 12:052024-01-11سياسي

برنامه های قرآنی در محلات تقویت شود


رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان گفت: ماه مبارک رمضان امسال باید برنامه ریزی ها به سمت اجرای برنامه های قرآنی با اولویت بندی در سطح شهر و محلات انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سعید شهابی نیا ظهر امروز در کمیسیون فرهنگی شورا در صحن شورای شهر همدان با موضوع پیشنهادات قرآنی ماه مبارک رمضان با حضور فعالان قرآنی شهر، اظهار کرد: سال گذشته یک ماه مانده به ماه مبارک رمضان جلسه ای با این مضمون برگزار شد اما پیشنهادات بطور کامل اجرا نشد.

وی با بیان اینکه برنامه های ماه مبارک رمضان سطح شهر چندان جامع و تبلیغات اثرگذار نبود، گفت: به منظور اتخاذ تصمیمات بهتر و پیش بینی برنامه های جامع تر امسال این جلسه هم اندیشی دو ماه قبل از فرارسیدن ماه مبارک برگزار شده است.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان بیان کرد: ماه رمضان امسال با نوروز تلاقی دارد و به همین مناسبت باید برنامه های متنوع و موثری در شهر داشته باشیم.

وی استفاده از آیات قرآنی مرتبط در تبلیغات را اثرگذار بر انتقال پیام به مخاطبان دانست و تصریح کرد: این اقدام توسط شهرداری و سازمان فرهنگی شهرداری قابل اجراست و باید به منظور استفاده از آیات تأثیرگذار از نظر اساتید و فعالان قرآنی به نحو مطلوب استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های قرآنی در محلات تقویت شود

برنامه های قرآنی در محلات تقویت شود