مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:102024-01-09اجتماعي

مشارکت 1600 نفر از معلمان استان فارس در طرح «بینش مطهر»


مسئول دبیرخانه طرح «بینش مطهر» در آموزش و پرورش استان فارس، از مشارکت بیش از یک هزار و 600 نفر از فرهنگیان استان در قالب 400 گروه در این طرح خبر داد.

- ایسنا/فارس مسئول دبیرخانه طرح بینش مطهر در آموزش و پرورش استان فارس، از مشارکت بیش از یک هزار و 600 نفر از فرهنگیان استان در قالب 400 گروه در این طرح خبر داد.

سلمان هادی امروز 19 دی ماه گفت: طرح بینش مطهر ویژه سیر مطالعاتی کتب استاد شهید مطهری برای فرهنگیان استان فارس برنامه ریزی و در سراسر استان آغاز شده است.

مسئول دبیرخانه طرح بینش مطهر در آموزش و پرورش فارس ادامه داد: کتب طرح بینش مطهر ، حاصل بیش از 10 سال فعالیت پژوهشی بر همه آثار استاد مطهری است که به صورت موضوعی و از آسان به مشکل در 40 کتاب تدوین شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری سه کتاب اول سیر مطالعاتی با عناوین آزادی انسان، آزادی بندگی و خدا در زندگی انسان در نظر گرفته شده است، گفت: بیش از یک هزار و 600 نفر از فرهنگیان استان در قالب 400 گروه 4 تا 7 نفره در این طرح ثبت نام کردند.

هادی با تصریح اینکه این3 کتاب تحویل همه فرهنگیان شرکت کننده در این طرح، شده است، افزود: این افراد ضمن مطالعه کتاب، نسبت به برگزاری هفتگی جلسات مباحثه به صورت گروهی اقدام و در آزمون های پایانی شرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 1600 نفر از معلمان استان فارس در طرح «بینش مطهر»

مشارکت 1600 نفر از معلمان استان فارس در طرح «بینش مطهر»