مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 15:352023-12-23ورزشي

الهلال و النصر در جمع 100 باشگاه برتر جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت اوپتا انالیز به عنوان یک مرجع آنالیز که برخلاف سایر سایت ها که تمرکزشان تنها بر روی پنج لیگ معتبر اروپایی است، - در جمع صد تیم برتر جهان تنها دو تیم الهلال و النصر عربستان در میان برترین ها حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، سایت اوپتا انالیز به عنوان یک مرجع آنالیز که برخلاف سایر سایت ها که تمرکزشان تنها بر روی پنج لیگ معتبر اروپایی است، آمار تمامی 183 کشور عضو فیفا و 413 لیگ جهان را روزانه ارزیابی می کند تا بتواند نگاهی جامع به اطلاعات آماری فوتبال دنیا باشد.

همانطور که گفته شد این رسانه به منظور به پایان رسیدن سال 2023، صد تیم برتر جهان را در سال 2023 رتبه بندی کرد که در جمع این صد باشگاه برتر دنیا، تنها دو تیم از آسیا حضور دارند! الهلال عربستان در رتبه 54 این لیست حضور دارد و جایگاهی بالاتر از سویا، فنرباغچه، گالاتاسرای، پالمیراس، رن و ولورهمپتون دارد و طبق رسم هر ساله همچنان از سال 2017 صدرنشین فوتبال آسیا است.

پس از این تیم نوبت به النصر عربستان می رسد، باشاهی که در سال 2023 با جذب کریستیانو رونالدو در کانون توجهات رسانه ها قرار دارد و در سال 2023 توانست، رتبه 87 را در جهان فوتبال به خود اختصاص بدهد تا در رنکینگ جهانی اوپتا آنالیز از تیم های سرشناسی، چون لیون، فلامنگو، ریو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهلال و النصر در جمع 100 باشگاه برتر جهان

الهلال و النصر در جمع 100 باشگاه برتر جهان