مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 09:552024-01-02سياسي

خبر خوب از تجهیز ماشین آلات شهرداری باشت


شهردار شهر باشت خبری خوب از تجهیز ماشین آلات شهرداری باشت داد و گفت: دوران خدمات خوب و اثرگذار به مردم باشت با فعالیت و پویایی شهرداری در زمینه های مختلف محقق خواهد شد.

- سید رضا حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: دوران خدمات خوب و اثرگذار به مردم باشت با فعالیت و پویایی شهرداری در زمینه های مختلف محقق خواهد شد.

 وی بیان کرد: در چند ماه اخیر اقدامات بسیار خوبی در راستای خدمات شهری در باشت انجام گرفته است.

شهردار باشت تصریح کرد: با مساعدت ویژه دولت سیزدهم، حمایت نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و پیگیری های  ما، یک دستگاه ماشین حمل زباله  به ارزش بیش از  3 میلیارد تومان به ناوگان ماشین آلات  و خدماتی شهرداری باشت اضافه شد.

حسینی عنوان کرد: با توجه به اینکه نیاز مبرم به ماشین حمل زباله  داشتیم هم به صورت مکاتبات اداری و هم حضوری در جلسات استانی، مصرانه خواهان اختصاص ماشین حمل زباله شدیم.

وی گفت: سال گذشته نیز یکدستگاه بیل مکانیکی زنجیری به ارزش فعلی 100 میلیارد ریال برای اولین بار به ناوگان ما اضافه شده بود.

شهردار باشت با اشاره به اینکه متاسفانه ماشین آلات شهرداری این شهرستان فرسوده و از کار افتاده هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز گریدر و لودر شهرداری باشت کاملا از کار افتاده و بر اثر فرسودگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب از تجهیز ماشین آلات شهرداری باشت

خبر خوب از تجهیز ماشین آلات شهرداری باشت