مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 21:102024-01-16اقتصادي

صادرات 63 میلیون دلاری صنعت کفش در سال 1402


معاون وزیر صمت با اشاره به فعالیت بیش از 330 صنتعگر دارای پروانه بهره برداری و 10 هزار واحد صنفی صنعت کفش، گفت: طی سال گذشته 83 میلیون دلار کفش از ایران به کشورهای دیگر صادر شده است و در 9 ماهه نخست سال جاری نیز 63 میلیون دلار صادرات انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد موسوی عصر سه شنبه در حاشیه افتتاح هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش قم، با اشاره به فعالیت بیش از 330 صنتعگر دارای پروانه بهره برداری و 10 هزار واحد صنفی صنعت کفش، گفت: طی سال گذشته 83 میلیون دلار کفش از ایران به کشورهای دیگر صادر شده است.

موسوی با اشاره به صادرات 63 میلیون دلاری صنعت کفش طی 9 ماهه امسال، اضافه کرد: در نمایشگاه تخصصی و بین المللی قم، از بیش از هزار تاجر و فعال صنعت کفش از کشورهای مختلف دعوت شدند.

معاون ماشین آلات و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به طرح وزارت صنعت در پیاده سازی کریدور سبز صادراتی، یادآور شد: دولت سیزدهم با تعاملات بین المللی و حضور پررنگ در معاهدات بین المللی مانند بریکس، شانگهای و کشورهای اوراسیا زمینه مناسبی جهت صادرات بوجود آورده و در این شرایط تولیدکنندگان باید در مسیر افزایش تولید و کیفیت و برندسازی تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 63 میلیون دلاری صنعت کفش در سال 1402

صادرات 63 میلیون دلاری صنعت کفش در سال 1402