مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 13:302024-01-20ورزشي

نگاه اسپانسرها به ورزش بانوان ضعیف است


پیشکسوت والیبال بانوان اصفهان و مسئول امور بانوان هیئت استان با اشاره به نگاه ضعیف اسپانسرها به ورزش بانوان، می گوید: این نگاه ضعیف سبب شده که ورزشکاران ما از حمایت های مالی و معنوی کمی برخوردار باشند.

- ایسنا/اصفهان پیشکسوت والیبال بانوان اصفهان و مسئول امور بانوان هیئت استان با اشاره به نگاه ضعیف اسپانسرها به ورزش بانوان، می گوید: این نگاه ضعیف سبب شده که ورزشکاران ما از حمایت های مالی و معنوی کمی برخوردار باشند.

تیم والیبال بانوان سپاهان پس از قهرمانی در لیگ دسته یک کشور، برای نخستین تجربه لیگ برتری خود به سراغ پرافتخارترین مربی اصفهانی رفت که علاوه بر بومی گرایی، از ظرفیت های بالای استان نیز استفاده کند.

سپاهانی ها در این فصل از لیگ برتر از فریبا صادقی، در راس نیمکت بهره می برند که سرمربی گری تیم ملی والیبال بانوان بزرگسالان، جوانان و نوجوانان و سرمربی گری ذوب آهن و قرارگیری جزء سه تیم برتر لیگ کشور را در کارنامه خود دارد.

شاگردان صادقی در نخستین تجربه لیگ برتری سپاهان در والیبال بانوان توانسته اند با گذشت 12 هفته از لیگ برتر، بدون شکست در صدر جدول قرار گیرند و صعودشان به پلی آف را قطعی کنند.

فریبا صادقی در گفت وگو با ایسنا، درباره دلیل انتخاب سپاهان اظهار می کند: در حقیقت قرار بر این بود که امسال به عنوان مدیر فنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه اسپانسرها به ورزش بانوان ضعیف است

نگاه اسپانسرها به ورزش بانوان ضعیف است