مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 16:352024-01-02سياسي

ورود 360 هزار پرونده به مراجع قضایی چهارمحال و بختیاری


معاون پیشگیری از جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: طی سال گذشته 360 هزار پرونده وارد مراجع قضایی استان شد که رسیدگی به آن ها هزینه زیادی برای دولت داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سید محمد موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت پیشگیری از جرم، گفت: با کمترین هزینه ها می توان جرائم و آسیب های اجتماعی را کاهش داد تا هم هزینه کمتری متوجه دولت شود و هم جوانان و نوجوانان در معرض  آسیب های کمتری قرار بگیرند.

معاون پیشگیری از جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سال گذشته، 360 هزار پرونده وارد مراجع قضایی استان شد که برای دولت هزینه بسیاری را به دنبال داشت، اگر بتوان با راه حل های دقیق و صحیح از وقوع جرائم پیشگیری کرد، هزینه های مربوطه را می توان در امور فرهنگی، اقتصادی و زیربنایی و در راستای توسعه استان استفاده کرد.

وی با اشاره به وظیفه رسانه ها در ترویج فرهنگ پیشگیری از جرم، افزود: رسانه ها می توانند نکات پیشگیری از جرم را به اطلاع مردم برسانند مثلا با توجه به عدم بهره گیری زوجین از اطلاعات کافی در هنگام ازدواج، از بین هر چهار ازدواج، یک طلاق ثبت می شود.

موسوی اضافه کرد: با راه اندازی سامانه مسیر در چهارمحال و بختیاری تمامی مشاوره های خانواده و هزینه های مربوط به این کار، در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 360 هزار پرونده به مراجع قضایی چهارمحال و بختیاری

ورود 360 هزار پرونده به مراجع قضایی چهارمحال و بختیاری