مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 11:352023-12-28سياسي

رییسی: دهه قبل کشور تعطیل بود/ حتما تورم کاهشی می شود


سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمن نه تنها نتواست ایران را منزوی کند بلکه ایران توانست عضو شانگهای و برکیس و اتحادیه اوراسیا شود و به تمام زیر ساخت های اقتصادی آسیا و منطقه متصل شدیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور با بیان اینکه اگر مردم در هر امری شریک بودند به موفقیت دست یافتیم و همراه شدن مردم و مشارکت اجتماعی سبب موفقیت می شود، ادامه داد:نگاه تحولی دارای اهمیت است لذا اساس و مبنای تحول را سند گام دوم انقلاب اسلامی قرار دادیم.

سیدابراهیم رییسی در سیزدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه تمام هم و غم و دغدغه جامعه مدرسین و علما در حوزه علمیه این بوده که نظام مورد حمایت قرار بگیرد، اظهار داشت: آنچه از مشکلات و کاستی ها و نواقص وجود دارد مبتنی بر مبانی، برای رفع آن تلاش شود و در این چهل سال خدمات و گام های موثری برداشته شده است.

وی با بیان اینکه بازنگری در امور، به انتخاب راه های حساب شده تر و موثرتر می انجامد، افزود: داشتن نگاه تحولی بسیار مهم است؛ نگاه تحولی است که ایجاد تحول می کند.

دومین گام، تحول فرآیندهاست؛ باید بازنگری در تمام فرآیندها و در تمام امور داشته باشیم که راه های دقیق تر، سریعتر، حساب شده و موثرتر را برگزینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: دهه قبل کشور تعطیل بود/ حتما تورم کاهشی می شود

رییسی: دهه قبل کشور تعطیل بود/ حتما تورم کاهشی می شود