مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 22:002023-12-23اقتصادي

تشکیل تعاونی های تولید طرح سامانه گرمسیری در دستور کار است


تشکیل تعاونی های تولید و توانمندسازی کشاورزان طرح سامانه گرمسیری در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، شامگاه شنبه 2 دی ماه، جلسه بررسی مسائل و مشکلات و برنامه ریزی طرح شبکه های آبیاری و زهکشی در استان ایلام به ریاست حشمت عزیزان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام و با حضور مدیرکل تعاون روستایی، ادارات تابعه، و مدیران سازمان برگزار شد.

عزیزان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در این جلسه گفت: با توجه به اهمیت شبکه های آبیاری و زهکشی، بررسی مسائل، مشکلات و برنامه ریزی های لازم جهت اجرای بهتر طرح شبکه های آبیاری و زهکشی در استان با هدف توسعه در دستور کار سازمان قرار دارد، که در این خصوص کمیته فنی طرح تشکیل و موارد فنی و اجرایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

   شکری مدیرکل تعاون روستایی استان نیز افزود: تعاون روستایی و شبکه اتحادیه تعاونی تولید استان، یکی از بزرگ ترین ظرفیت های کنونی سازمان جهادکشاورزی در استان است که دارای پرسنل مجرب بوده و می توانند در تشکیل تعاونی ها و توانمندسازی اعضای تعاونی های تولید در این پروژه، (رودخانه های مرزی و سامانه گرمسیری) بطور موثر نقش آفرینی کند.

  وی ادامه داد: امروز تعاون روستایی با نگاه تحولگرا و جهادی برای ساماندهی و به بهره برداری رساندن این پروژه ملی، در کنار سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تعاونی های تولید طرح سامانه گرمسیری در دستور کار است

تشکیل تعاونی های تولید طرح سامانه گرمسیری در دستور کار است