مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:552023-12-26اجتماعي

آغاز توزیع شیررایگان بین دانش آموزان ابتدایی استان اردبیل


توزیع سراسری شیر رایگان بین 120 هزار دانش آموز دوره تحصیلی ابتدایی استان اردبیل طی مراسمی در مدرسه ابتدایی حیات طیبه اردبیل آغاز شد.

- ایسنا/اردبیل توزیع سراسری شیر رایگان بین 120 هزار دانش آموز دوره تحصیلی ابتدایی استان اردبیل طی مراسمی در مدرسه ابتدایی حیات طیبه اردبیل آغاز شد.

کلام الله صفری ، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، 5 دی در این مراسم اظهار کرد: با اجرای طرح سراسری توزیع شیر رایگان، همه دانش آموزان مدارس دوره ابتدایی استان اردبیل به صورت سه نوبت در هفته، شیر رایگان دریافت می کنند.

وی گفت: برای تامین شیر رایگان بسته بندی شده و بهداشتی در پک های 200 سی سی دانش آموزان ، 375 میلیارد ریال در سال تحصیلی جاری اختصاص یافته است.

صفری خواستار مشارکت فعال و دقت مدیران و معلمان برای اجرای این طرح مهم در مدارس شد و افزود: همه عوامل توزیع شیر رایگان باید دقت کنند که شیر اختصاص یافته در خود کلاس و مدرسه و توسط دانش آموز مصرف شده و از انتقال آن به خارج از مدرسه به هر نحو جلوگیری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در ادامه سخنان خود راه اندازی اتاق بهداشت در مدارس را در راستای اجرای سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: تاکنون 24 واحد اتاق بهداشت در استان فعال شده و با راه اندازی 6 اتاق دیگر که امروز انجام می شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع شیررایگان بین دانش آموزان ابتدایی استان اردبیل

آغاز توزیع شیررایگان بین دانش آموزان ابتدایی استان اردبیل