مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:102023-12-27حوادث

ارسال حجم بالایی از پیش سازهای تولید مخدرهای صنعتی به افغانستان از سوی غرب


دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه تولید موادمخدر صنعتی ارمغان غرب است، تصریح کرد: باید از مدعیان حقوق بشر پرسید پیش سازهای تولید موادمخدر صنعتی در این حجم بالا با چه منطقی به افغانستان گسیل می شود.

- دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه تولید موادمخدر صنعتی ارمغان غرب است، تصریح کرد: باید از مدعیان حقوق بشر پرسید پیش سازهای تولید موادمخدر صنعتی در این حجم بالا با چه منطقی به افغانستان گسیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسکندر مومنی در دیدارِ فرمانده نیروی مبارزه با مواد مخدر پاکستان با اشاره به روابط پرقدمت دو کشور گفت:روابط در سطوح عالی دو کشور برقرار است اما باید در سطوح پایین تر و عملیاتی تر بویژه در موضوع مرزها و امر مبارزه با موادمخدر و تروریسم تقویت شود.

مومنی تولید موادمخدر صنعتی را ارمغان غرب برشمرد و تصریح کرد: باید از غرب این سؤال را پرسید که پیش سازهای تولید موادمخدر صنعتی در این حجم بالا با چه منطقی به افغانستان گسیل می شود درحالی که در این کشور صنایعی متناسب با این حجم واردات پیش ساز وجود ندارد و مشخص است که از کارکرد منفی آن، استفاده می شود.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اقدامات پاکستان در انسداد مرزهای مشترک با جمهوری اسلامی ایران گفت: اقدامات انجام شده خوب است اما کافی نیست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال حجم بالایی از پیش سازهای تولید مخدرهای صنعتی به افغانستان از سوی غرب

ارسال حجم بالایی از پیش سازهای تولید مخدرهای صنعتی به افغانستان از سوی غرب