مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:052024-01-17سياسي

تاکید رییس سازمان ثبت اسناد بر تعامل با سازمان نقشه برداری برای تثبیت مالکیت ها


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دیدار با رییس سازمان نقشه برداری کشور بر تبادل اطلاعات بین ارگان ها و تعاملات بیشتر دو سازمان در تثبیت مالکیت ها تاکید کرد.

- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دیدار با رییس سازمان نقشه برداری کشور بر تبادل اطلاعات بین ارگان ها و تعاملات بیشتر دو سازمان در تثبیت مالکیت ها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، حسن بابایی در دیدار با علی جاویدانه رییس سازمان نقشه برداری کشور با تاکید بر تبادل اطلاعات فی مابین ارگان ها گفت: ایستگاه های مرجع سامانه شمیم همواره مورد تاکید بوده و نباید انحصاری در این زمینه وجود داشته باشد و باید اشتراک اطلاعات و بهره برداری به صورت کامل انجام شود، چرا که این اطلاعات برای کشور است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به مزایای تعاملات متقابل گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف اجرای قانون جامع حدنگار سامانه شمیم شبکه مدیریت یکپارچه مالکیت ها را ایجاد کرد و ایستگاه های مرجع دائمی در کشور به صورت شبکه ای در این سامانه وجود دارند که مختصات آن ها معلوم و موقعیت آنی تحت شبکه را مشخص می کند و سازمان ثبت این اطلاعات را در اختیار سازمان نقشه برداری قرار می دهد که متقابلا از این اطلاعات بهره برداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس سازمان ثبت اسناد بر تعامل با سازمان نقشه برداری برای تثبیت مالکیت ها

تاکید رییس سازمان ثبت اسناد بر تعامل با سازمان نقشه برداری برای تثبیت مالکیت ها