مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 16:352024-01-07ورزشي

جوانان در دهه فجر میدان دار باشند/ انتخابات پیش رو یک فجر دیگر است


تجربه انقلاب نشان داد، انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب خدایی و الهی و رنگ آن نیز سبقت الله است.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: تجربه انقلاب نشان داد، انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب خدایی و الهی و رنگ آن نیز سبقت الله است.

علی اکبر حسینی محراب امروز 17 دی ماه در نشست ستاد گرامیدشت دهه فجر که در اهواز برگزار شد اظهار کرد: فجر یاد امام را زنده کردن است و باید قدرشناس امام باشیم.

در ادامه نیز حضرت آقا جا پای امام گذاشتند و تجربه انقلاب نشان داد، انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب خدایی و الهی و رنگ آن نیز سبقت الله است.

در این سال ها حضرت آقا یک گام نسبت به امام راحل عقب ننشستند و این انقلاب همان انقلاب سال 57 امام است و این مسیر تا تحویل آن به امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: فجر انقلاب فرا رسیده است و مجددا در بهمن ماه جشن های انقلاب برگزار می شود و از همه دستگاه ها و اقشار مختلف مردم از جمله ورزشکاران و هنرمندان دعوت می کنیم که این دوره پیروزی انقلاب را به زبان هنر و ورزش به نوجوانان و جوانان بیان کنند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: امیدوارم همه خانواده ها و نیز باشگاه های ورزشی و هنری در این زمینه برنامه ریزی کنند و در ایام دهه فجر بتوانیم سختی هایی که مستکبران بر ما ایجاد کرده بودند را عنوان کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان در دهه فجر میدان دار باشند/ انتخابات پیش رو یک فجر دیگر است

جوانان در دهه فجر میدان دار باشند/ انتخابات پیش رو یک فجر دیگر است