مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 09:352024-01-05سياسي

گزینش گران از پیامبران، امامان و شهدا الهام بگیرند


گزینش گران ما در امر گزینش افراد، باید از پیامبران، امامان و شهدا الهام و سرمشق بگیرند.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: گزینش گران ما در امر گزینش افراد، باید از پیامبران، امامان و شهدا الهام و سرمشق بگیرند.

فرهاد زیویار شامگاه 14 دی ماه در گردهمایی گزینشگران لرستان که به مناسبت سالروز تأسیس گزینش برگزار شد، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار سلیمانی و تسلیت شهادت جمعی از هم وطنان به ملت ایران اسلامی، اظهار کرد: همه ما مرهون چراغ راهی هستیم که شهدا بالاخص شهید سردار سلیمانی برای مان روشن کرده اند.

وی تصریح کرد: امروز ملت ایران و هر انسان آزاده ای عزادار شهادت هم وطنان در اقدام تروریستی دشمنان اسلام در گلزار شهدای کرمان است.

استاندار لرستان با اشاره به دشواری و اهمیت گزینش و با بیان اینکه انبیاء، ائمه و شهدا برگزیدگان و گزینش شدگان الهی هستند، افزود: گزینشگران ما در امر گزینش افراد، باید از پیامبران، امامان و شهدا الهام و سرمشق بگیرند، مقتدای همه در کار باید امام علی علیه السلام باشد تا افراد نیکو، شایسته و توانمند انتخاب شوند.

زیویار خاطرنشان کرد: این جایگاه حساس فلسفه وجودی دارد که در کتب الهی، احادیث و همچنین مورد تأکید امام راحل در اوایل انقلاب اسلامی بود که توسط ایشان فرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینش گران از پیامبران، امامان و شهدا الهام بگیرند

گزینش گران از پیامبران، امامان و شهدا الهام بگیرند