مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 16:252023-12-27فرهنگي

«وال استریت 2» به خانه هنرمندان می آید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، دوشنبه چهارم دی ماه پس از نمایش فیلم «وال استریت»، نشست نقد و بررسی آن با حضور جواد طوسی منتقد سینما و حقوقدان و مهدی خرمدل مستندساز و روزنامه نگار برگزار شد که اجرای این .

- برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران که دوشنبه چهارم دی 1402 ساعت 17 به نمایش فیلم وال استریت به کارگردانی الیور استون پرداخت در برنامه بعدی به سراغ فیلم وال استریت 2 می رود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، دوشنبه چهارم دی ماه پس از نمایش فیلم وال استریت ، نشست نقد و بررسی آن با حضور جواد طوسی منتقد سینما و حقوقدان و مهدی خرمدل مستندساز و روزنامه نگار برگزار شد که اجرای این برنامه برعهده سامان بیات بود.

مهدی خرمدل در ابتدای این نشست گفت: درباره این فیلم باید بگویم به جز اینکه عنوان وال استریت ، نام خیابانی در منطقه منهتن است، به عنوان نماد مالی آمریکا نیز شناخته می شود اما این عنوان برای آقای الیور استون معانی بیش از این نیز داشته است چرا که پدر او یک کارگزار وال استریت بوده و از کودکی همه بازارهای مرتبط به آن را دیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«وال استریت 2» به خانه هنرمندان می آید

«وال استریت 2» به خانه هنرمندان می آید