مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 13:502024-01-18اقتصادي

تخصیص 32 میلیارد ریال به دهیاری شهرک شهید کشوری در ایلام


32 میلیارد ریال به دهیاری شهرک شهید کشوری اختصاص یافته است و تا پایان سال، 5 میلیارد و 500 میلیون ریال دیگر نیز برای کارهای زیرساختی به این شهرک اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام ظهر پنج شنبه 28 دی ماه استاندار به اتفاق معاونین استاندار، مدیران ستادی استانداری و جمعی از مدیران کل استانی پس از بازدید از شهرک شهید کشوری در جمع مردم این شهرک حضور یافت.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در این دیدار گفت: امروز مدیران استانی در جمع مردم شهید کشوری حضور یافتند و بدون واسطه پاسخگوی مشکلات و خواسته های مردم در حوزه های مختلف بودند.

وی افزود: این انقلاب باشکوه حاصل خون هزاران شهید و 80 شهید شهرک شهید کشوری است که روز به روز همچون یک درخت تنومند در حال رشد است.

علیرغم همه هجمه های سنگین جبهه استکبار و بدخواهان نظام، اما کوچکترین خللی در حرکت نظام و عزم و اراده مردم به وجود نیامد.

استاندار ایلام ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران هر ساله با هجمه دشمنان مواجه است، کمتر کشوری می تواند این تاب آوری را داشته باشد و در جغرافیایی دنیا هیچ کشوری نمی تواند این ادعا را داشته باشد که با وجود تهدیدات نرم و سخت دشمن حامی مستضعفان دنیا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 32 میلیارد ریال به دهیاری شهرک شهید کشوری در ایلام

تخصیص 32 میلیارد ریال به دهیاری شهرک شهید کشوری در ایلام