مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 17:552023-12-25اجتماعي

تخریب بیش از 100 ساخت و ساز غیرمجاز در شمیرانات+عکس و فیلم


رییس جهاد کشاورزی شمیرانات از رفع تصرف بالغ بر 100 فقره ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی حدود 8 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان شمیرانات خبر داد.

- فیلم نظر رییس جهاد کشاورزی شمیرانات درباره تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز وی با اشاره به بارش برف در منطقه گفت: علی رغم مشکلاتی که در پی بارش رحمت الهی در مسیر اجرای احکام و قلع و قمع ایجاد شد، از هدف اصلی بازنمانده و تا پایان امروز بالغ بر 100 مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز امامه شامل ویلا، دیوارکشی، فوندانسیون، محوطه سازی تخریب و بالغ بر 8 هکتار از زمین های کشاورزی آزادسازی خواهد شد.

    تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز در شمیرانات   رییس جهاد کشاورزی شمیرانات با تاکید بر این که جهاد کشاورزی شمیرانات با هیچ کس تعارف ندارد، اضافه کرد: خط قرمز ما حفظ اراضی کشاورزی و امنیت غذایی مردم است؛ اگر کسی قصد ساخت و ساز در اراضی کشاورزی و باغات دارد، باید با مراجعه به جهاد کشاورزی ضوابط و تشریفات را طی کند تا با تخریب مواجهه نشود.

    فتحی افزود: جهاد کشاورزی همراه کشاورز و همگام تولید کننده است و هیچ گاه خود را مقابل ایشان قرار نمی دهند و به افرادی که قصد دلالی و تفکیک اراضی کشاورزی را داشته باشند، اجازه جولان نمی دهد و محکم در برابرشان ایستادگی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب بیش از 100 ساخت و ساز غیرمجاز در شمیرانات+عکس و فیلم

تخریب بیش از 100 ساخت و ساز غیرمجاز در شمیرانات+عکس و فیلم