مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:102024-01-06سياسي

ایجاد بیش از 3 هزار طرح اشتغال توسط بانوان استان فارس


در 9 ماهه امسال بیش از 7 هزار فرصت شغلی در استان توسط مددجویان تحت حمایت این نهاد و  نیازمندان دهک های یک تا 5 جامعه ایجاد شده است که بیش از 3 هزار مورد از این طرح ها توسط بانوان کارآفرین بوده است.

- ایسنا/فارس در 9 ماهه امسال بیش از 7 هزار فرصت شغلی در استان توسط مددجویان تحت حمایت این نهاد و  نیازمندان دهک های یک تا 5 جامعه ایجاد شده است که بیش از 3 هزار مورد از این طرح ها توسط بانوان کارآفرین بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس امروز، 16 دی ماه با تأکید بر توانمندسازی مددجویان تحت حمایت این نهاد و نیازمندان دهک های یک تا 5 جامعه گفت: مددجویان با توانمندسازی و فراهم شدن اشتغال، خودکفا شده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج می شوند.

سید اسماعیل جوادی در ادامه یادآور شد: در 9 ماهه امسال تعداد 7 هزار و 840 فرصت شغلی با اعتبار 9 هزار و 150 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال ایجاد شده است.

وی ادامه داد: از تعداد طرح های مذکور، 3 هزار و 794 طرح مربوط به بانوان کارآفرین خانوارهای تحت حمایت امداد بوده است و اشتغال های ایجاد شده برای بانوان سرپرست خانوار، 45 درصد در مناطق روستایی و 55 درصد در مناطق شهری است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس در پایان بیان کرد: مشاغل ایجاد شده عمدتا در رسته های قالی بافی و صنایع دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 3 هزار طرح اشتغال توسط بانوان استان فارس

ایجاد بیش از 3 هزار طرح اشتغال توسط بانوان استان فارس