مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 20:452023-12-23اقتصادي

برای جذب گردشگر در بوشهر؛ احداث پلاژ بانوان در ساحل دیلم


این پلاژ سالیان سال بود که مطالعات آن انجام گرفته ولی همچنان به علت عدم توجه لازم و عدم تخصیص اعتبار، کاری انجام نشده بود.

- فرماندار دیلم (استان بوشهر): این پلاژ سالیان سال بود که مطالعات آن انجام گرفته ولی همچنان به علت عدم توجه لازم و عدم تخصیص اعتبار، کاری انجام نشده بود.

فرماندار دیلم گفت: در راستای برآورده کردن یکی از مطالبات بحق بانوان شهرستان دیلم پلاژ بانوان در ساحل این شهر احداث می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد اسدی شنبه شب در نشست کارگروه ویژه پیگیری احداث پلاژ بانوان در ساحل شهر دیلم(استان بوشهر) اظهار داشت: این پلاژ سالیان سال بود که مطالعات آن انجام گرفته ولی همچنان به علت عدم توجه لازم و عدم تخصیص اعتبار، کاری انجام نشده بود.

فرماندار دیلم افزود: خوشبختانه با نگاه ویژه دولت سیزدهم و با رویکرد خوب مجموعه استانداری و سازمان برنامه و بودجه اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان به این مهم اختصاص یافت.

وی خاطرنشان کرد: این اعتبار در مدت زمان 2 سال و با مشارکت 50 درصدی بودجه عمومی دولت، استان و شهرداری دیلم تصویب و به مرحله اجرا درخواهد آمد.

اسدی به زیرساختی بودن پروژه پلاژ بانوان و اهمیت جذب گردشگر در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه شهرستان دیلم یکی از شهرستان های هدف گردشگری استان بوشهر محسوب می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای جذب گردشگر در بوشهر؛ احداث پلاژ بانوان در ساحل دیلم

برای جذب گردشگر در بوشهر؛ احداث پلاژ بانوان در ساحل دیلم